Zoeken in deze blog

Krachtig gebed voor de liefde van een man



Hoeveel schade we onszelf en andere mensen toebrengen als we losse relaties aangaan en verlaten!

Dit krachtige gebed voor de liefde van een man klopt op de deur van God om zijn leiding te vragen en zo je in een serieuze en permanente relatie te vestigen.

Met dit gebed zul je God niet kunnen dwingen je te verenigen met een filmacteur, een succesvolle zanger of met een miljonair zakenman; eerder kalmeert u uw ziel om zich over te geven aan de wil van de Heer, zodat Hij de juiste man voor u kiest.

Krachtig gebed voor de liefde van een man

Vertrouw hem, zijn keuzes zijn perfect omdat de man die hij in je leven zal brengen zich bij je zal voegen tot de dood je scheidt; Het zal geen veroordeling zijn om bij hem te zijn, maar een zegen van liefde, vreugde en vrede.

Lees deze verzen in uw bijbel om uw geloof te vergroten.

laten we bidden...

Liefde is God,

Ik pleit voor u om me te helpen vinden van wie ik kan houden zonder voorbehoud.

Ik wil een man die van me houdt, zoals de Bijbel zegt dat je van me houdt.


Of ik wil mijn tijd verdoen met losse koppels, maar me aansluiten bij de man met wie ik duizend generaties kinderen kan opvoeden.

Ik wil dat hij een man is die weet hoe hij me moet vergeven zoals jij mij ook vergeeft.

Heer, geef me een man die zich gedraagt ​​als een echte zoon van u.


Moge zijn liefde altijd constant zijn en zijn pact met mij trouw blijven.

Dat is geen man die zich bezighoudt met zaken met andere vrouwen.

Als ik een probleem heb, laat hem me dan helpen.


Mogen we leven van elkaar houden in tijden van overvloed en schaarste.

Wie weet hoe te vechten in het leven, zodat we vooruit kunnen komen.

Moge uw zorg mij motiveren om door te gaan.


Dat we samen de beker van liefde drinken.

Moge uw trouw de wolken bereiken.

Dat ik je liefde kan vertrouwen.


Moge zijn liefde me laten zingen van vreugde.

Maak hem een ​​heel creatieve man.

Moge hij altijd blij met me zijn.


Laat hem een ​​barmhartige, medelevende en langzame man zijn tot woede.

Moge hij er altijd aan denken me tederheid en genegenheid te tonen.

Moge hij me zijn liefde nooit ontzeggen of zijn trouw niet falen.

Moge je liefde me troosten in moeilijke tijden.


Dat is een vriendelijke en gevende persoon.

Dat is iemand die naar mij kan luisteren.

Moge je liefde een leven lang meegaan.

Moge zijn liefde nooit opraken.


Ik wil me kunnen verheugen in zijn liefde, ook al zijn er kwellingen en angsten in mijn ziel.

Ik wil altijd redenen hebben om goed te zeggen hoeveel hij van me houdt.

Ik wil meer genieten van de kussen op haar mond dan van de wijn.

Ik wil aan uw zijde bloeien, vertrouwend op uw liefde.


Help me om geïnteresseerd te raken in al uw projecten, werken en activiteiten.

Help me om een ​​tedere, charmante, mooie vrouw in je ogen te zijn.

Help me om je echte partner in het leven te zijn.

Help me hem altijd te boeien.


Ik vraag je in de naam van Jezus,

Amen.

Spreuken 17: 9 - Hooglied 1: 2 - Hooglied 1: 7.

Dit zijn de bijbelverzen die als basis dienden voor het schrijven van dit gebed: Genesis 1:26 - Exodus 20: 6 - Numeri 6:25 - Numeri 14:19 - Deuteronomium 10:18 - 1 Koningen 11: 1-2 - 1 Chronicles 16:34 - Job 10:12 - Psalms 21: 7 - Psalms 25: 6 - Psalms 25: 7 - Psalms 31: 7 - Psalms 36: 5 - Psalms 52: 8 - Psalms 63: 3 - Psalms 85: 7 - Psalmen 86:17 - Psalms 89:28 - Psalms 89:33 - Psalms 90:14 - Psalms 92: 2 - Psalms 94:18 - Psalms 101: 1 - Psalms 103: 8 - Psalms 119: 76 - Psalms 119: 149 - Psalmen 130: 7 - Psalmen 136: 5-9 - Psalmen 136: 12-25 - Spreuken 5:19 - Spreuken 7:18 - Spreuken 15:17 -
___________________________

Hoe goed hebt u dit krachtige gebed voor de liefde van een man gedaan!.


Als je dit krachtige gebed met je lippen en met je hart leest, dan ben je misschien ook geïnteresseerd in het maken van het belangrijkste gebed dat je tot God kunt richten.

Volg deze link om de Gebed #1.



___________________________

Jouw commentaar

Wat vind je van dit krachtige gebed uit liefde voor een man?

Laat alstublieft uw opmerkingen achter op een van de onderstaande muren.

Dank u!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een vraag of een goede en constructieve reactie hier.