Zoeken in deze blog

Gebed Om Geld

Het is niet leuk om elke maand honger, schaars en nodig te hebben.

Om deze reden zal dit gebed om geld te hebben je helpen jezelf voor God uit te drukken..

Hier zult u God NIET om fortuinen vragen, maar u zult om hulp vragen om uw uitgaven te dekken en anderen te helpen.

Gebed Om Geld

Bid heel goed als volgt:

Hemelse Vader,

Ik kom vandaag voor u om te bidden voor mijn financiën.

Schaarste bedreigt mij voortdurend.

Elke maand lijd ik omdat er niet genoeg is.

Ik verneder me voor je omdat ik weet dat je een God van overvloed bent.

Je bent een God die geeft uit liefde en genade.


Ik ben me ervan bewust dat iedereen goede en slechte tijden kent.

Geef me wijsheid om te weten, zelfs wanneer het tijd is om geld en goederen af ​​te wijzen.

Ik wil alle vloeken over mijn financiën vermijden.

Ik leef liever in de schaduw van wijsheid dan in de schaduw van geld.

Ik weet dat jouw wijsheid mij leven zal geven.

Help me niet afhankelijk te zijn van geld zoals u uw discipelen hebt geleerd.


Help me te begrijpen dat geld niet mijn vriend is.

Help me nooit in de fout te vallen om van geld te houden.

Ik wil me nooit als vleier gedragen.

Ik wil geen excuses maken om geld van anderen te krijgen.

Voorkom dat ik meer de voorkeur geef aan geld dan jij, o God.

Ik wil niet falen zoals Judas door je 30 zilverstukken te geven.


Ik ontvang niet per ongeluk meer geld dan ik zou moeten doen, ik zal het terugstorten.

Als je me zegent, zal ik geld lenen aan de behoeftigen van je volk.

Maar ik zal niet werken als geldschieter die rente in rekening brengt.

Als ik dagloners heb, betaal ik ze altijd op de dag wat ze hebben gewerkt.

Mijn medewerkers zullen NIET over mij klagen omdat ik hen niet zal teleurstellen.

Ik zal nooit geld accepteren om iemand pijn te doen.


Ik accepteer geen steekpenningen waarbij onschuldige mensen betrokken zijn.

Ik accepteer geen slecht geld.

Het vuile geld raakt snel op.

Ik zal geen fouten maken door geld te gebruiken om rechters of heersers om te kopen.

Ik zal geen profeten betalen om valse voorspellingen te doen.

Ik prostitueer mijn lichaam niet en profiteer ook niet van prostitutie om geld te hebben.


Laat me begrijpen dat liefde voor geld de wortel is van allerlei kwalen.

En dat degenen die het begeren van u afwijken.

Ik wil mezelf geen schade toebrengen aan geld.

Bescherm me tegen de slechte reputatie bekend te staan ​​als iemand die van geld houdt.

Help me om tevreden te zijn met wat ik heb.

Dank u mijn God omdat u tegen mij zegt: "Ik zal u nooit verlaten; ik zal u nooit verlaten."


Ik heb hulp nodig om mijn financiën op orde te houden.

Help me een gedeelte opzij te zetten waarmee ik het met anderen kan delen.

Ik zal niet langer arrogant zijn om te zeggen dat ik zaken zal doen en geld zal verdienen.

Nu zeg ik nederig: 'Als God het wil, zal ik het doen!"

Ik vertrouw u mijn Heer, daarom loof ik u vandaag omdat ik weet dat u me zult helpen en begeleiden.

Bedankt voor wat je gaat doen om me uit schaarste en overvloed te krijgen.


In de naam van Jezus,

Amen.


___________________________

Dit zijn de verzen en passages uit de Bijbel die werden gebruikt als basis voor het schrijven van dit gebed om geld te hebben: Haggai 2: 8; 2 Koningen 4: 1-7; Spreuken 19:14; Prediker 9:11; Spreuken 17:16; Lucas 14:28; 2 Koningen 5: 26-27; Lucas 19:13; Lucas 19:16; Lucas 19:24; Prediker 7:12; Markus 6: 8; 1 Tessalonicenzen 2: 5; 1 Timoteüs 3: 3; Prediker 5:10; Matteüs 27: 5; Lucas 16:14; 1 Timoteüs 6:10; Hebreeën 13: 5; Genesis 43:12; Exodus 22:25; Leviticus 25:36; Leviticus 25:37; Deuteronomium 23:19; Deuteronomium 24:15; Judas 1:11; Spreuken 13:11; Psalmen 15: 5; Micha 3:11; Deuteronomium 23:17 - 18; 1 Petrus 5: 2; 1 Korintiërs 16: 2; Marcus 6:37; Handelingen 4:34; 2 Koningen 12: 5; 2 Koningen 12:14; Jakobus 4:13


___________________________

Hoe goed hebt u dit gebed Gebed Om Geld te hebben - overvloed en GEEN schaarste!

Als dit een van de weinige keren was dat je bad, en je vond het leuk om te doen; daarom nodigen we je uit om het belangrijkste gebed voor je leven te maken.

Om dit te doen, volg deze link om erachter te komen:

De Zin #1



___________________________

Jouw commentaar

Wat denk je van Gebed Om Geld te hebben?

Laat je opmerkingen achter op de muur hieronder.

Bedankt voor het lezen tot nu toe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een vraag of een goede en constructieve reactie hier.