Zoeken in deze blog

Gebed Om De Liefde Van Een Vrouw Te Vinden

Dit is een uitdaging voor elke man, ongeacht leeftijd, sociale status of het land waar je woont, het blijft een uitdaging.

Het gebed om de liefde van een vrouw te vinden zal je helpen je hart voor God te uiten.

Kies de regels die uw gevoelens en uw intenties het beste beschrijven.

Gebed Om De Liefde Van Een Vrouw Te Vinden

Bid dat u begrijpt wat u gaat zeggen en niet alleen om woorden te herhalen.

Een keer bidden is niet genoeg; de bijbel leert dat we erop moeten staan ​​- Lucas 18: 1-8

We raden je aan dagelijks te bidden totdat je die vrouw ontmoet die God aan je zal presenteren en met wie je gaat trouwen.

Goed, bid zo...

Hemelse vader,

Ik begrijp dat ik me als een man moet gedragen naar jouw beeld om je zegen te ontvangen.

Ik zal mijn liefde voor haar de hemel doen bereiken en mijn trouw de wolken.

Mijn kussen en mijn liefde zullen je meer bevredigen dan enig ander plezier in het leven.


Mijn liefde voor haar zal altijd constant blijven.

Mijn verbond blijft trouw.

Ik zal er altijd aan denken om haar tederheid te tonen.

Ik zal een stel zijn dat weet hoe te vergeven.


Ik zal meedogend zijn, langzaam tot boosheid en geweldig verliefd.

Omdat ik van haar hou, zal ik haar niet de rug toekeren, maar leren om naar haar te luisteren.

Ik wil leren om zo van haar te houden dat ze iedereen over mijn liefde vertelt.

Help me om een ​​creatieve man te zijn, zodat ze kan ontdekken hoeveel ik van haar hou.


Ik zou graag willen zijn zoals jij God, om de eerste te zijn die haar helpt wanneer ze het nodig heeft.

Help ons stabiele liefde te cultiveren door vergeving te beoefenen en de belediging die verdeeldheid wegneemt, te elimineren.

Ik eet liever groenten die met liefde zijn gekruid dan een selectie vlees met haat.

Als we moeilijke tijden moesten doormaken, zouden we nooit van elkaar worden gescheiden.


Hoewel ik niet perfect ben, vraag ik dat ze me nooit haat, maar met liefde mijn fouten bedekt.

Dat is een vrouw die geïnteresseerd is en mij ondersteunt in mijn werk, projecten en ondernemingen.

Dat ze een liefdevolle vrouw is; Moge haar schoonheid mij tevredenstellen en alleen haar liefde mij boeien.

Moge ze een onuitputtelijke liefde tonen en groot voor de hemel.


God, help me mijn ziel te kalmeren en geduldig te wachten.

Open mijn ogen om de vrouw te zien die je voor mij hebt gekozen.

Ik vertrouw je en ik weet dat je me een deugdzame vrouw zult geven.

Dank u Heer voor het horen van mijn gebed..


In de naam van Jezus,

...Amen.



Dit zijn de verzen en passages uit de Bijbel die werden gebruikt als basis om dit gebed te schrijven om de liefde van een vrouw te vinden: Psalmen 31: 7 - Psalm 86:17 - Prediker 9: 1 - Psalmen 31: 3 - Genesis 24 - Genesis 29 - Genesis 1:26 - 1 Koningen 11: 1-2 - Psalmen 36: 5 - Hooglied 1: 2 - Psalmen 89:28 - Psalmen 33:22 - 1 Kronieken 16:34 - Psalmen 13: 5 - Psalmen 25: 6 - Psalmen 25: 7 - Psalmen 103: 8 - Psalmen 136: 12-18 - Psalmen 119: 149 - Psalmen 132: 10 - Psalmen 136: 4-9 - Psalmen 92: 2 - Psalmen 94:18 - Spreuken 17: 9 - Spreuken 15:17 - Psalmen 136: 16 - Psalmen 136: 23 Spreuken 10:12 - Hooglied 1: 7 - Spreuken 5:19 - Psalmen 52: 8 - Psalmen 89:33 - Psalmen 90:14 - Psalmen 63: 3 - Psalmen 85: 7 - Psalmen 57:10 - Spreuken 7:18


___________________________

Hoe goed hebt u het Gebed Om De Liefde Van Een Vrouw Te Vinden!.

Nu willen we u uitnodigen om het belangrijkste gebed dat u in uw leven kunt doen, te bidden, doe het vandaag ...

De Zin #1


___________________________

Jouw commentaar

Wat vind je van dit Gebed Om De Liefde Van Een Vrouw Te Vinden?

Laat alstublieft uw opmerkingen achter op een van de onderstaande muren.

Dank u!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een vraag of een goede en constructieve reactie hier.