Zoeken in deze blog

Gebed over Liefde - Voor mijn Toekomstige Vrouw


Dit gebed is ook beschikbaar in de volgende talen: Engels - Spaans

Grote God van liefde,

Ik vraag om uw hulp. Luister alsjeblieft naar mij.

Ik erken dat ik niets weet van de ware liefde. Ik heb uw wijsheid.

Ik zocht naar de juiste vrouw. Ik heb haar niet gevonden.

God, alleen jij weet iedereen. Je weet wie de perfecte vrouw zal zijn voor mij. Help me een deugdzame vrouw.

Deze situatie wordt veroorzaakt door verdrukking en benauwdheid in mijn ziel.

Gelieve mij leiden naar haar. Je hielp Isaac aan Rebekka vinden. Je geholpen Jakob Rachel ontmoeten. Leid mij ook !.

Ik begrijp ook dat ik mijn deel moet doen. Ik moet een mens te worden op basis van uw afbeelding. Ik weet dat ik ontvangt dan uw zegen.

Ik bid voor een vrouw; en ik beloof je dat ...

- Ik zal geduldig wachten voor haar.

- Ik zal altijd zien haar tederheid.

- Ik zal bereid zijn om te vergeven en te herstellen.

- Ik zal haar niet negeren. Ik zal altijd luisteren naar haar.

- Ik zal genadig zijn, haar te zijn. Lankmoedig en rijk in de liefde.

- Ik zal geen toevallige affaires met andere vrouwen. Ik weet dat ze zal afleiden mijn hart weg van mijn vrouw.

Mijn liefde zal haar vergezellen. Het zal de hele weg te verduren.

Mijn liefde voor haar zal altijd constant.

Mijn liefde voor haar zal bereiken van de hemel.

Mijn verbond zal trouw blijven.

Mijn kussen zal haar tevreden.

Ze zal het vertrouwen in mij.

Onze liefde zal hoger zijn dan andere genoegens in het leven.

Help ons om een stabiele liefde groeien. Help ons de praktijk vergeving.

Help ons wederzijds misdrijven te elimineren. Ik wil liefde en geen haat.

Ik ben geen perfecte man. Maar ik bid dat ze nooit zal haten me.

Moeilijke tijden zou kunnen komen. Laat ons niet splitsen van elkaar.

Ik wil zijn zoals je Jezus. Ik wil de eerste om te helpen wanneer ze het nodig heeft om zijn.

God, ik wil een dappere man die ze kan respecteren. Een man bewondert ze.

Ik bid dat ze nooit haar liefde en trouw zal ontkennen me.

Ik zegen haar naar iemand die mij steunt in mijn werk zijn.

Ik zegen haar zodat ze kunnen floreren met mijn liefde.

Ik zegen haar naar een vrouw, die zorgt voor ons geworden.

Ik zegen haar om een mooie vrouw te blijven.

Ik verklaar dat alleen haar liefde mij zal voldoen te allen tijde.

God, zegen ons. Zo zullen we genieten van de geneugten van de liefde voor altijd.

Zegen ons om een gezin te vormen. Geef mij uw wijsheid en liefde om het mogelijk te maken.

In de naam van Jezus,

Amen.

__________________________

Ik ben blij dat je gebeden "Gebed over Liefde - Voor mijn Toekomstige Vrouw"!

Nu heb ik nodig u uit om een ander gebed te maken. Dit is het belangrijkste gebed.
Dit gebed zal profiteren uw eeuwigheid.

Volg deze link:

Gebed van Verlossing

__________________________

Wat vind je van dit gebed?

Laat hieronder uw opmerkingen.

Dankjewel!

Gebed over Liefde - Voor mijn Toekomstige Vrouw; geïnspireerd op deze verzen van de Bijbel: Genesis 1:26 - Genesis 24 - Genesis 29 - 1 Koningen 11:1-2 - 1 Kronieken 16:34 - Psalmen 13:5 - Psalmen 25:6-7 - Psalmen 31:3;7 - Psalmen 33:22 - Psalmen 36:5 - Psalmen 52:8 - Psalmen 57:10 - Psalmen 63:3 - Psalmen 85:7 - Psalmen 86:17 - Psalmen 89:28;33 - Psalmen 90:14 - Psalmen 92:2 - Psalmen 94:18 - Psalmen 103:8 - Psalmen 119:149 - Psalmen 132:10 - Psalmen 136:4-9;12-18;23 - Spreuken 5:19 - Spreuken 7:18 - Spreuken 10:12 - Spreuken 15:17 - Spreuken 17:9 - Prediker 9:1 - Hooglied 1:2;7
Bijbel -Afbeeldingen: Vrouw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een vraag of een goede en constructieve reactie hier.