Zoeken in deze blog

Gebed voor een Zieke


Dit gebed is ook beschikbaar in de volgende talen: Engels - Spaans

Vervang de woorden "zieke" voor de naam van de persoon die u bidden voor. Gebruik dit gebed om goddelijke genezing te vragen voor mannen en vrouwen.


Jehovah, de God die geneest.

Gelieve mijn gebed namens deze zieke vrouw. Haar lichaam heeft jouw genezing.

De geschiedenis laat zien dat er niets is onmogelijk voor u.

Koning Hizkia was bijna dood. Hij bad voor u en u hem gehoord. Je genas hem. Je gaf hem vele jaren van het leven.

Gelieve genezen haar toen ze is gehoorzaam aan uw instructies. Dit doet me denken aan Naäman. De commandant van het leger. Hij gehoorzaamde en ontving uw genezing.

Ik wil graag een persoon met uw genezende kracht te vinden. Een persoon als Elia. Hij bad voor de zoon van een weduwe. De jongen leven ingeblazen. Breng een persoon als dat voor haar te bidden.

In Psalm 41: 1-3 u gemaakt mooie beloftes. Deze beloften zijn voor goede mensen. Geef haar kracht. Sustain haar omdat ze ziek is.

Gelieve te overtuigen haar om nederig te blijven. Laat haar niet vergissen als koning Asa. De koning was ziek. Hij heeft uw hulp niet zoeken en hij geverfd.

Ik heb ook zegen de artsen. Ik zegen de mensen die de zorg voor haar. Laat ze allemaal ontvang uw wijsheid. Help hen om de oorzaak van de ziekte te identificeren.

God, help haar te begrijpen wie je bent. Help haar te vernederen tot u. Laat haar niet lijden onder de vernietiging van haar lichaam.

Ik zegen de ziel en de geest van deze zieke vrouw. Moge haar geloof sterk zijn. De ongelovige zal niet ontvangt uw helende aanraking.

Geef haar een goede geest. Ik weet dat dit zal helpen om haar ziekte te overwinnen.

Ik zal haar te bezoeken. Geef me wijze woorden om haar te spreken. Ze heeft geloof. Please help me hoop brengen aan haar leven.

Ik wil haar zegenen. Geef me de hulpmiddelen om haar uit bed te komen.

Heer, dan kunt u gebruik maken van mijn leven. Ik wil haar te zalven met olie. Gelieve te genezen van haar lichaam met uw zalving.

Jezus, ik geloof in de kracht van uw grote naam. Ik zal mijn handen op de zieken leggen. Ik verklaar ze zal haar gezondheid te herwinnen. Laten gebeuren voor de glorie van uw naam.

Heilige Geest, haar helpen te begrijpen. Jezus nam al haar zwakheden. Jezus droeg haar ziekten. Help haar geloven om genezen te worden.

Almachtige Jezus alsjeblieft horen dit gebed voor de zieken.

Ik las over je kracht in Marcus 6. Het zegt dat mensen de grens van je kleding aangeraakt. Zij ontvingen genezing. Laat haar aanraken. Laat uw genezende kracht te laten stromen. Restore haar zieke lichaam.

Kom Jezus, de goddelijke genezer. Loop door de kamer waar ze rust. Neem weg alle ziekten en kwalen van haar.

Kijk en zie haar toestand. Ze heeft de aanraking van je hand. U deed dit voor Peter's schoonmoeder.

Jezus, de Bijbel zegt dat veel zieke mensen kwamen aan u. U genas hen. Gelieve hetzelfde doen voor deze persoon.

Gelieve genezen haar toen ze je benadert. Ik bid dat ze zal altijd je volgen waar je ook gaat.

Ze is voor u klaar. Heb medelijden en te genezen haar van haar ziekte.

Vader God, kan uw goodwill worden gedaan in haar lichaam en ziel.

In de naam van Jezus,

Amen.

_______________________________

Ik ben blij dat je gebeden "Gebed voor een Zieke"!

Nu heb ik nodig u uit om een ander gebed te maken. Dit is het belangrijkste gebed.
Dit gebed zal profiteren uw eeuwigheid.

Volg deze link:

Gebed van Verlossing

_______________________________

Wat vind je van dit gebed?

Laat hieronder uw opmerkingen.

Dankjewel!

Gebed voor een Zieke. Geïnspireerd op deze verzen van de Bijbel: Genesis 48:1 - Leviticus 13:21-37 - 1 Samuël 30:11-13 - 1 Koningen 17:7-24 - 2 Koningen 5:1-14 - 2 Koningen 20:1-6 - 2 Kronieken 16:12-14 - Jesaja 10:12-18 - Jesaja 33:24 - Psalmen 41:1-3 - Spreuken 18:14 - Mattheüs 4:23 - Mattheüs 8:14-17 - Mattheüs 10:8 - Mattheüs 12:15 - Mattheüs 14:14 - Mattheüs 14:35 - Mattheüs 15:30 - Mattheüs 25:36-44 - Markus 1:32 - Markus 6:5-6 - Markus 6:13 - Markus 6:56 - Markus 16:17-18
Bijbel - Afbeeldingen: Ziek

1 opmerking:

  1. Als je ziek bent voeg uw gebed verzoek.
    Schrijf uw opmerkingen en vragen.
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een vraag of een goede en constructieve reactie hier.