Zoeken in deze blog

Gebed voor Werk


Dit gebed is ook beschikbaar in de volgende talen: Engels - Spaans

Barmhartige God, ik vernederen Mij aan u.

Ik verontschuldig me voor elke ongehoorzaamheid en misdrijven tegen je. Ik geef toe dat ik heb gefaald. Vergeef me.

Geef mij uw wijsheid. Ik heb je nodig.

Sta niet toe dat anderen de vruchten van mijn arbeid te stelen. Ik wil niet in de vloek te vallen.

Je doet ware gerechtigheid aan de werknemer. Veel ondernemers zijn oneerlijk. Ze zouden durven de werknemer met lege handen te vuren.

Er zijn werkgevers die werknemers behandelen met wreedheid. Ze onderdrukken met dwangarbeid. Zij alleen de zorg voor wat profiteren hen. Ze niet de zorg voor anderen. Gelieve mij te redden van hen.

Tot slaaf en misbruik werk zijn verschrikkelijk. Laat me niet live een bitter leven als gevolg van een slechte baan.

Luister met een barmhartig hart. Kijk eens hoeveel druk wordt opgelegd aan de werknemers. Levert u me alstublieft. Verlos ons !.

Maar ik moet ook een uitstekende professional te zijn. Geef mij vaardigheden om prachtige werken te creëren. Ik weet dat uw zegen me succes zal geven.

Ik verzeker u dat ...

- Ik zal de mensen die voedsel moeten eten te helpen;

- Ik zal gul aan anderen met mijn zegeningen;

- Ik zal geen rente aan mijn broeders in het geloof op te laden;

- Ik zal nooit vragen iedereen om terug te keren wat ik vrijwillig gaf hen;

- Ik zal lenen aan veel mensen. Maar ik zal niet meer lenen van iemand.

Gelieve mij te zegenen. Ik vraag u met heel mijn hart. Uw zegen zal mijn werk, mijn familie, mijn bezittingen en mijn toekomst bloeien.

Open de hemel. Open uw gulle schatten. Giet uw regen van zegeningen over mij. Laat me ze te ontvangen vandaag.

Laat uw welvaart op mijn spaargeld, het werk van mijn handen en het land die je me gaf.

Ik zal gehoorzaam zijn voor jou. Ik zal uw geboden te volgen. Uw voorbeeld van het leven is mijn manier van leven.

Je werkte zes dagen en rustte op de zevende. Ik zal hetzelfde doen.

Help me mijn familie te verzamelen en verblijden met hen. Wij zullen u loven voor de vruchten van mijn werk. Wij zullen u dankbaar zijn voor de zegeningen die je ons hebt gegeven.

In de naam van Jezus,

Amen.

______________________________

Ik ben blij dat je gebeden "Gebed voor Werk"!

Nu heb ik nodig u uit om een ander gebed te maken. Dit is het belangrijkste gebed.
Dit gebed zal profiteren uw eeuwigheid.

Volg deze link:

Gebed van Verlossing

______________________________

Gebed voor Werk. Wat vind je van dit gebed?

Laat hieronder uw opmerkingen.

Dankjewel!

Geïnspireerd op deze verzen van de Bijbel: Genesis 3:17 - Genesis 31:42 - Exodus 1:11;13-14 - Exodus 20:10 - Exodus 36:2 - Leviticus 23:3 - Deuteronomium 12:7;18 - Deuteronomium 14:29 - Deuteronomium 15:10 - Deuteronomium 23:20 - Deuteronomium 24:19 - Deuteronomium 26:7-8 - Deuteronomium 28:12;33 - Deuteronomium 30:9
Bijbel - Afbeeldingen: Jobs

1 opmerking:

  1. Typ hier de naam van de taak die u wilt. Laat anderen u helpen bidden.

    U bent ook van harte welkom om motiverende berichten toe te voegen. Tips voor mensen die zoeken naar een baan. Bijbelverzen.

    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een vraag of een goede en constructieve reactie hier.