Zoeken in deze blog

Gebed voor Geld


Dit gebed is ook beschikbaar in de volgende talen: Engels - Spaans

God van hemel en aarde,

Absolute eigenaar van alle goud en zilver. Ik roep jullie hulp in mijn financiën.

Heer, neem dan vermenigvuldig het product van mijn werk. Ik nodig om mijn schulden te betalen en leven met waardigheid.

Ik wil gedijen. Ik wil graag eigenschappen someday erven aan mijn kinderen.

Ik ben mij ervan bewust dat goede en slechte tijden iedereen zal bereiken. Ik beken ik heb je nodig!

Help me om slim en verstandig in alle ondernemerschap.

Geef mij:

- Intelligence om te studeren en te leren. Ik moet begrijpen hoe te beheren en te investeren.

- Uw wijsheid. Ik moet in staat zijn om geld te weigeren wanneer het niet goed is voor mij.

- Mogelijkheid om eerlijk zaken te doen. Ik wil niet om u te onteren.

God, verdient u een uitstekende bedienden. Ik wil staat dubbelstrengs het gemiddeld.

Ik wil efficiënt in alle inspanningen te zijn. Uw vertrouwen op mij zal groeien. Je zal uiteindelijk geloof me meer dan je oorspronkelijk gaf me.

Ik zal niet afhangen van geld. Je leert dit aan uw leerlingen. Ik ben nu uw leerling.

Alleen uw wijsheid zal mij het leven te geven. Geld niet.

Ik zal niet willen gedragen als een vleier. Noch excuses maken om geld te krijgen van anderen.

Help mij om te begrijpen dat ...

- Geld is niet mijn vriend.

- Ik zou nooit liefde geld. Papier kan de ziel niet verzadigen.

- De liefde voor geld is de wortel van alle kwaad.

Mensen die geld begeren worden doorgeschakeld van je. Vele kwaden gebeuren met die mensen.

God, houd mij liever geld meer dan u.

Één van uw leerlingen verraden je voor 30 zilverlingen. Hij pleegde vervolgens zelfmoord.

Bewaar mij voor een slechte reputatie. Een reputatie van een persoon die geld houdt.

In plaats daarvan zal ik mijn geld te gebruiken om u te verheffen. Ik zal helpen met de bouw en het onderhoud van uw tempel. De plaats waar je naam wordt aanbeden. Je zal verhoogd worden in het midden van de samenleving.

God, ik beloof u dat ...

- Ik zal het geld terug als ik ontvang meer dan ik zou moeten. Ik zal niet het geld van iemand anders te houden.

- Ik zal niet houden van het geld. Ik zal tevreden zijn met wat ik heb zijn. Je beloofde me; "Ik zal je nooit in de steek laten".

- Ik zal niet werken als een woekeraar. Ik zal niet gedragen als een geldschieter met mijn broers en zussen. Ik zal niet in rekening brengen ze belangstelling.

- Ik zal altijd mijn arbeiders betalen aan het eind van elke dag. Ik wil niet dat ze gaan huilen om u. Ik wil niet te worden veroordeeld voor de zonde tegen hen.

- Ik zal nooit accepteren geld om mensen te kwetsen. Veel minder tegen uw volk Israël.

- Ik zal niet instemmen met gestolen geld. Ik weet dat het spoedig zal eindigen.

- Ik zal geen steekpenningen van welke aard dan ook te accepteren.

- Ik zal geen rechters en autoriteiten omkopen.

- Ik zal mijn lichaam niet prostitueren. Ik zal niet de winst uit de prostitutie te verkrijgen. Ik zal niet geven u het aanbod van die winst.

Je hebt me al opgegeven vele zegeningen. Ik weet dat je me meer geven. Ik zal zorg voor hen met trouw.

Please help me om mijn financiën te organiseren. Ik wil in staat zijn om te delen met anderen.

Ik wil zijn zoals jullie Heer. Iemand die in staat is om zegeningen te vermenigvuldigen. In staat om de honger van de drukte verzadigen.

Ik wil een hulp zijn voor anderen. Er zal geen behoeftigen in mijn gemeenschap.

Ik zal mensen te dienen met liefde. Niet voor geld.

Ik zal niet meer verheffen. Nu ik nederig zeggen: "Als God het wil, ik zal slagen!"

In de naam van Jezus,

Amen.

__________________________

Ik ben blij dat je gebeden!

Nu heb ik nodig u uit om een ander gebed te maken. Dit is het belangrijkste gebed.
Dit gebed zal profiteren uw eeuwigheid.

Volg deze link:

Gebed van Verlossing

__________________________

Wat vind je van dit gebed?

Laat hieronder uw opmerkingen.

Dankjewel!

Geïnspireerd op deze verzen van de Bijbel: Genesis 43:12 - Exodus 22:25 - Leviticus 25:36-37 - Deuteronomium 23:17-19 - Deuteronomium 24:15 - 2 Koningen 4:1-7 - 2 Koningen 5:26-27 - 2 Koningen 12:5;14 - Psalmen 15:5 - Spreuken 13:11 - Spreuken 17:16 - Spreuken 19:14 - Prediker 5:10 - Prediker 7:12 - Prediker 9:11 - Micha 3:11 - Haggaï 2:8 - Mattheüs 27:5 - Markus 6:8;37 - Lukas 14:28 - Lukas 16:14 - Lukas 19:13;16;24 - Handelingen 4:34 - 1 Corinthiërs 16:2 - 1 Thessalonicenzen 2:5 - 1 Timotheüs 3:3 - 1 Timotheüs 6:10 - Hebreeën 13:5 - Jakobus 4:13 - 1 Petrus 5:2 - Judas 1:11 Bijbel - Afbeeldingen: Geld

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een vraag of een goede en constructieve reactie hier.