Zoeken in deze blog

Een Gebed voor mijn Toekomstige Echtgenoot


Dit gebed is ook beschikbaar in de volgende talen: Engels - Spaans

God van Liefde,

Ik hef mijn gebed voor u.

Please help me vinden van een goede man. Een man die ik kan liefhebben zonder voorbehoud. Een man die mij zal houden van de manier waarop de Bijbel leert.

Ik wil niet mijn tijd verspillen met casual liefhebbers.

Ik wil om zich te verenigen met een man van God. Duizend generaties van ons komen. Ieder van hen zal zijn gezegende kinderen.

De Bijbel zegt dat je de mens gemaakt volgens uw beeld en gelijkenis. Geef me een man die zich zal gedragen zoals je ware zoon.

Ik bid dat ...

Hij zal een goede luisteraar.

Hij zal een soort en het geven van persoon te zijn.

Hij zal altijd klaar om me te helpen wanneer ik hem nodig hebt.

Hij zal nooit zijn liefde ontkennen me noch niet aan zijn loyaliteit verbond.

Hij zal in staat zijn om mij te vergeven als ik faal.

Hij zal een man gegeven aan romantische affaires met andere vrouwen niet. Koning Salomo mislukte deze manier en zijn hart werd omgeleid van je.

Hij zal altijd onderhouden zijn liefde constant. Hij zal zijn trouwe verbond houden met mij.

Hij zal een genadig en barmhartig man zijn. Hij zal een man lankmoedig zijn.

Hij zal een man die weet hoe om te vechten in het leven. We zullen slagen.

Hij zal altijd onthouden om me te laten zien zijn tederheid en genegenheid.

Zijn liefde zal mij troosten in moeilijke tijden in het leven.

Zijn zorg zal me motiveren om door te gaan.

Zijn liefde zal bereiken tot in de hemel.

Zijn liefde zal een leven lang meegaan.

Zijn liefde nooit zal eindigen.

God, help mij om mijn interesse te wekken in al zijn projecten en activiteiten.

Ik wil dat hij weet dat ik haar ware partner in het leven.

Help me goed spreken van hoeveel hij van me houdt.

Ik verkondigen dat ...

- Alleen zijn liefde zal mij verzadigen.

- Zijn liefde maakt me zingen van vreugde.

- Ik zal in staat zijn om vertrouwen in Zijn liefde.

- Ik zal vrolijk zijn in Zijn liefde, ondanks de angst en het verdriet in het leven.

- Ik zal een tedere vrouw, charmant en mooi om zijn ogen te worden. Mijn liefde zal hem boeien te allen tijde.

- We zullen leven van elkaar houden in tijden van overvloed en schaarste.

- Ik zal bloeien aan zijn zijde, terwijl het leven vertrouwen in zijn liefde.

- Zijn liefde voor mij beter zal zijn dan het leven zijn.

- Ik zal genieten van de kussen van zijn lippen meer dan wijn.

En samen zullen we de beker van de liefde te drinken.

... Amen

______________________________

Ik ben blij dat je gebeden "Een Gebed voor mijn Toekomstige Echtgenoot"!

Nu heb ik nodig u uit om een ander gebed te maken. Dit is het belangrijkste gebed.
Dit gebed zal profiteren uw eeuwigheid.

Volg deze link:

Gebed van Verlossing

______________________________

Wat vind je van dit gebed?

Laat hieronder uw opmerkingen.

Dankjewel!

Een Gebed voor mijn Toekomstige Echtgenoot, geïnspireerd op deze verzen van de Bijbel: Genesis 1:26 - Exodus 20:6 - Numberi 6:25 - Numberi 14:19 - Deuteronomium 10:18 - 1 Koningen 11:1-2 - 1 Kronieken 16:34 - Job 10:12 - Psalmen 21:7 - Psalmen 25:6;7 - Psalmen 31:7 - Psalmen 36:5 - Psalmen 52:8 - Psalmen 63:3 - Psalmen 85:7 - Psalmen 86:17 - Psalmen 89:28;33 - Psalmen 90:14 - Psalmen 92:2 - Psalmen 94:18 - Psalmen 101:1 - Psalmen 103:8 - Psalm 119:76;149 - Psalmen 130:7 - Psalmen 136:5-9;12-25 - Spreuken 5:19 - Spreuken 7:18 - Spreuken 15:17 - Spreuken 17:9 - Hooglied 1:2;7 - Bijbel - Afbeeldingen: Echtgenoot

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een vraag of een goede en constructieve reactie hier.