Zoeken in deze blog

Morgengebed


Dit gebed is ook beschikbaar in de volgende talen: Engels - Spaans

God, besluit ik om deze dag te beginnen met u.

Ik kom om uw aanwezigheid almachtige God. Ik zal u lof en dankbaarheid. Gelieve ontvang mijn gebed als een aangename geur in uw aanwezigheid.

Ik prijs u, mijn God. Ik vernederen mezelf in uw aanwezigheid. Ik zoek uw hulp. Ik weet dat je bij me bent dat u mij uw heil voor deze dag.

Geest van God, vandaag zal ik gehoorzaam aan uw instructies zijn. Please help me om de wil van de Vader te doen.

Vandaag zal het begin van mijn beste dagen.

Ik zal opstaan deze dag iets nieuws, mooi en nuttig te maken. Iedereen zal profiteren. Je deed het in Genesis, en ik zal uw werk te imiteren.

Vandaag zal ik mijn activiteiten uit te voeren met alle kracht die u mij hebt gegeven. Ik zal een efficiënte, betrokken en professioneel zijn.

God, ik zal niet bang zijn om te doen wat je het mij vraagt. Gelieve, versla mijn vijanden, want ik ben gehoorzaam aan u.

In de naam van Jezus zal ik succes te behalen. Ik zal marcheren naar mijn gevechten te winnen.

Vergeef me als ik opstandig geweest. Het laatste wat ik wil is om je woede uit te lokken tegen mij en mijn familie.

Ik vergeef degenen die mij beledigd. Geef me de kans en ik zal mijn problemen met andere mensen op te lossen.

Help me om het vertrouwen van andere mensen te krijgen. Iedereen moet goed spreken van mij.

Heer, geef me je bepaling. Gebruik van alles en iedereen om mij te zegenen.

Vandaag besluit ik te elimineren uit mijn leven alle zonden. Ik zal in heiligheid te leven. Laat me zien uw glorie, uw tekenen en wonderen.

Ik moet aan uw kant. Ik wil constant in de overwinning te leven. God, ik weet dat je grote dingen kan doen in mijn leven.

Heer, stuur vanavond een machtige engel. Bevelen hem om alle obstakels uit mijn pad te verwijderen.

Morgen sta ik op om u te verheffen voor uw grote overwinningen. Ik verkondigen dat morgen mijn ogen zullen uw heil zien in mijn leven.

Ik vertrouw op uw aanwezigheid te komen elke ochtend. Ik zal u danken en prijzen u voor uw grote barmhartigheden.

In de naam van Jezus,

... Amen!

_________________________________

Ik ben blij dat je gebeden "Morgengebed"!

Nu heb ik nodig u uit om een ander gebed te maken. Dit is het belangrijkste gebed.
Dit gebed zal profiteren uw eeuwigheid.

Volg deze link:

Gebed van Verlossing

_________________________________

Morgengebed. Wat vind je van dit gebed?

Laat hieronder uw opmerkingen.

Dankjewel!

Geïnspireerd op deze verzen van de Bijbel: Genesis 1:5-31 - Genesis 26:31 - Genesis 28:18 - Exodus 7:15 - Exodus 8:20;23 - Exodus 9:5 - Exodus 17:9 - Exodus 30:7;33 - Exodus 34:2 - Exodus 34:4 - Jozua 3:5 - Jozua 7:13 - Jozua 8:10 - Jozua 11:6 - Jozua 22:18 - 1 Samuël 11:9 - 1 Samuël 17:20 - 1 Koningen 17:6 - 2 Koningen 7:1 - 2 Koningen 19:35 - 1 Kronieken 23:30 - 2 Kronieken 20:17 - Ruth 2:7
Bijbel - Afbeeldingen: Baker strand

2 opmerkingen:

Laat een vraag of een goede en constructieve reactie hier.